SRV Kalasatama

SRV Lyhyesti

SRV on rakennushankkeiden toteutuksen edelläkävijä, joka kehittää, kaupallistaa ja rakentaa rohkeasti uutta.

Haemme pitkällä tähtäimellä tuottavaa kasvua toimitila- ja asuntorakentamisessa Suomen kehittyvissä kaupunkikeskuksissa, hyvien liikenneyhteyksien äärellä erityisesti raideliikenteen varrella. Liiketoiminnan painopiste on Suomessa. Lisäksi toteutamme kannattavia kauppakeskushankkeita Venäjällä Moskovassa ja Pietarissa.

Tarjoamme hiotut konseptit sekä oivaltavat uudet ratkaisut asiakkaidemme tarpeisiin. Toimintamallimme perustuu innovatiiviseen hankekehitykseen ja tehokkaaseen projektinjohtototeutukseen. SRV Malli varmistaa läpinäkyvän yhteistyön eri osapuolten kanssa sekä laadukkaan lopputuloksen.

• SRV Yhtiöt Oyj on perustettu 1987
  • Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä
  • Liikevaihto 719 miljoonaa euroa, henkilöstömäärä noin 1 000
  • Toimii valituissa kasvukeskuksissa Suomessa, Venäjällä ja Virossa

Ainutlaatuinen toimintamalli

SRV toi aikanaan Suomeen laajassa mittakaavassa toimivan projektinjohtomallin, josta on tullut rakennushankkeiden käytetyimpiä toteutustapoja Suomessa. Toimintamallissa luodaan kuhunkin projektiin parhaiten soveltuva organisaatio, jonka avulla hankkeet toteutetaan tehokkaasti ja laadukkaasti. Mallin ansiosta SRV:n kulurakenne kestää paremmin talouden vaihteluita.

Toteutamme SRV Mallilla toimitilahankkeita, asumisen arjessa toimivia kerrostalokohteita, vetovoimaisia kauppakeskuksia sekä kokonaisia aluerakentamishankkeita sisältäen myös maa- ja kalliorakentamista sekä erityiskohteita kuten sairaaloita ja julkisia rakennuskohteita.